1

Filip & Fredrik

Är det bara jag som faktiskt tycker att "Vem kan slå Filip och Fredrik" är underhållande..? Jag tycker det är lite som gladiatorerna.. fast med mindre muskler.. och jag gillar ju mindre muskler så... Tycker det är skoj med alla små deltävlingar! Men de är ju väldigt osexiga.. och töntiga..

Och på tal om osexig och töntig så var jag på Aerobic idag.. (och yoga men det är inte det det ska handla om). Instruktören idag var faktiskt het! Jag vet inte om det är jag som börjar bli riktigt jäkla desperat eller om han kan vara den enda straighta aerobicinstruktören i världen. Han var manlig(!) och inte alls rädd för att säga om man gjorde fel. Han hade lite mobbar-stil så där, var lite spännande tillrop som t ex "vad fan gör du?!" och "nej!!" och "fel håll!!", det har jag aldrig hört från en instruktör tidigare. Synd att han bara vikarierade. Han har pass någonstans iof, men det var typ ute i bushen nånstans. Han var liksom lite bossig.. Och han hade gärna fått bossa över mig privat oxå...

Jo, jag börjar nog bli desperat.
1 Hilda:

Hej, jag har bytt blogg. Så du vet =)