2

Nybodaringen..

Tjoohoo, sitter i min nya lägenhet nu. I "min" soffa. Och det känns hur skönt som helst! Städar lite... Plockar lite... Men jag har bara köket och badrummet kvar nu.. Så det är skönt. Egentligen borde jag gå och hämta tvätten nu.. Men jag orkar inte.. Har inte tid ju! Jag bloggar..

Ett problem är dock min vita bokhylla. För S som bodde här innan lämnade en hylla, så jag har ingen användning för min. SÅ det bara står i hallen och ser dum ut. Och S+ Js röda fåtölj passar inte heller in just nu. SÅ den kan jag oxå skänka bort.

Mysigt med familjen här igår, men tur att de inte stannade längre. Jag vill inte att andra rör MINA saker haha! Men de är bäst i hela världen i alla fall...

Och hur upprörande är det inte med körslaget egentligen? Att de inte fick välja sina egna låtar och att de inte visste om att TV4 la på ljud på livesändningen. Stackare.. Tur att Brolle har Elin då! Fast det visste vi ju redan eftersom Aftonbladet redan hade skrivit det, flera dagar tidigare. På tal om Aftonbladet, Jag hatar Sofie FAhrman om det var nån som missat det. Hon ger ju ascrappy tips. Stackars den generation som växer upp med henne som någon slags modeikon. De kommer ju få gå i terapi hela livet.

Och jo, det är så att jag försöker dra ut på det för att jag inte orkar gå och hämta min tvätt. Men nu är det dags att ta tag i livet. Och vad ska man göra idag då? Neee, inget. Träna? Oj, deklarera!

1 Kristin:

Grattis till din nya bostad! Vad skönt för dig :)
Ska vi inte hitta på ngt snart...? Kanske dricka vin? :)

2 Hilda:

Jag är kär i dig. Och vill se din lägenhet!