1

ESC Semi 1

1. Montenegro - Grymt dåligt.
2. Israel - Nästan ännu sämre. Vad har han på sig? Ska han ut i rymden tillsammans med Charlotte?
3. Estland - Men för SJUTTSINGEN gubbar!? Varifrån har de rymt? Jag hopas alla letter skäms.
4. Moldavien - Varför håller hon i en nalle? Hon är väl ändå 40 år? Dock plus för hyffsat eng uttal. Dååålig låt. Tar den aldrig slut?

Kan passa på att förklara att jag egentligen hade bättre planer än detta..  bättre än att sitta hemma själv och hacka ner på stackars utlänningar. Men man får inte alltid som man vill. Så nej, inget idag heller.

Och Moldavien är äntligen slut.

5. San Marino - Håller med Luuk.. som Kent, fast ännu fulare och DÅLIG låt. Men bäst hittills tror jag.
6. Belgien - Vad HAR hon på sig? Och lägg ner alla låtsaspråk. Och vad har hon för röst? Nu får det f'n i mig vara nog. Dö Begien DÖ!
7. Azerbadjan - Är det en man? Är det en kvinna? Det är oklart. Vad som är klart är att det är hemskt.
8. Slovenien - Ja, snygg är hon ju i alla fall. Och hon kan ju nästan sjunga oxå.
9. Norge - Jo, det märks ju att det var en 15-åring som skrev texten. Lite seg. Men topp tre hittills.
10. Polen - Men FÖR gäll röst. Ta bort. Och varför har hon blekt sönder tänderna till de blev blå som hennes klänning? Sluta låt nån gång människa!
11. Ireland - Skämtet.
12. Andorra - Nämen, hon har ju coola kläder på sig. Och lite catchy är den. Nice. Haha! Ingen kondtiion dock.
13. Bosnien Herzegovina - Nej, men jag gillar faktiskt. Den är söt, och han är söt. Och detta är faktiskt roligt.
14. Armenien - Men vilket rip-off. Kill me. Har hört denna låt hundra gånger. Plus för klänningen dock.
15. Nederländerna - Döda hennes stylist. Värdelös låt. Tar den aldrig slut?
16. Finland - Men.. NEJ.
17. Rumänien - Booooooooring. Intressant klädval..
18. Ryssland - Russias svar på Mums Zelmerlöw, fast ännu smörigare. Och med tio gånger sämre eng uttal. Men den är rätt skön ändå. Jag tänder lite på hans ryska vampyr-look.
19. Grekland - Ge mig hennes klänning! NU! Tyvärr bäst av alla ikväll.

Nähe, nu ska jag re mig själv.

1 joko:

shit- vad nöjd du är med bidragen haha. puss