4

Lyckliga Människor.

Nu ska min semester snart  börja. Tjoohoo,
Fast egentligen känns det som om jag borde jobba istället. Känns som om jag har sjukt mycket att göra.. Och vem tror ni jag hade fått mail av i lördags? Jo, ni vet nog. Jag vill ha reklamation! Stackars Moa som får ta hand om det i morgon.

Jo, jag var på 30-årskalas i går. Och det var väl skoj. Men jag börjar tro att jag egentligen inte alls är snart 25 utan snart.. ja, 22 skule nog kännas helt ok tror jag. Jag är inte som de där människorna... Men det var skoj. Och vi fick tacos! ..som vanligt.. Hs favvomat...

Men, 30-årskalaset gjorde ju tyvärr att jag inte kunde kolla på andra chansen, så just nu kollar jag på reprisen på svt24. Varför sänder de inte den i 1:an?? Konstigt men men. När jag fick reda på vem som gick vidare (jo självklart hade jag utsända som kunde rapportera diskret till min mobil, som självklart var på ljudlös så jag inte störde lekarna..) blev jag chockad. Men sen insåg jag att det var självklart. Ola skulle varit i andra delen istället.. då hade han gått vidare istället för sketans Nordman. Men Sibel var duktig! Men tycker ni inte att Sibel påminner lite om den där skånska komikerbruden, hon som pratar om sin skola och sånt. Så Sibel ska nog vara tyst mellan låtarna.
 
Och så är jag fruktansvärt helt underbart totalt överlycklig över en annan sak oxå men det kan jag inte skriva om i min blogg. För det FÅR jag inte. Men jag vill! För jag är i ett lyckorus! Hurra! Ni som vet vet och är lika glada som jag hoppas jag! Någon kommer bli väldigt lyckligt lottad i alla fall.
1 Kristin:

Men så kan du ju inte skriva! Du måste ju berätta vad det är!! Tänk på en stackars sjukling som mig som ligger i sängen för femte dagen & inte har ngt roligare för sig än att läsa spännande bloggar.

2 Anonym:

I`m gonna kick you`re ass baby

3 Hilda:

Tell me!

4 Hilda:

Och varför har du semester IGEN?