0

Tillbaka till Gruvan...

Jag har fortfarande inte fattat att jag ska jobba i morgon. Jag var ju på jobbet typ igår ju. Har inte ens märkt att jag har haft semester. Och kul att man får höra att solen kommer nu. Vadå nu? Min semester är ju slut! Kommer nog inte vara så mycket folk på mitt jobb i morgon.. Typ jag och N the toyboy. Och Data J oxå. Kan bli skoj. Känns som om jag har glömt typ allt. Och M kommer vara mitt mest uppringda nummer, haha! Fattar inte hur jag ska klara av att jobba hela dagarna utan henne sen. I framtiden. Låååångt fram. Inte än. Då kommer det bara vara jag och BF. Surt.

Och idag har jag hämtat ut min klocka! Nu är det ingen spricka i glaset längre! Och så har jag äntligen fått tummen ur och handlat. Kan inte leva på knäckebröd längre... Sen har jag kollat golf. Vet att jag sa att jag inte skulle göra det mer, men man kan ju inte låta bli när det är så trevligt. Synd att min idol dvärg-rocco inte fick vara med i tv så mycket. Han var för kass. Och darling H, nej jag ÄR inget KFH.