6

Roadtrips

Tillbaka hemma i Sthlm igen. Och snart är min semester slut. Men jag har varit i ungefär hela Sverige känns det som. Mammas lilla skruttbil har fått jobba hårt och åkt många mil..

Sååååå här har min semester sett ut:

Sthlm - Kisa - Lidköping - Kisa - Figeholm - Oskarshamn - Figeholm - Linköping - Tranås - Figeholm - Halmstad - Figeholm - Västervik - Gamleby - Figeholm - Kisa - Norrköping - Sthlm. 

Har hälsat på och hängt med massa trevliga människor! Sjukt bra semester. Fast jag inte åkte till utomlandet.
1 Hilda:

Oh my god! Fullt upp =)

2 Hilda:

FY FAN VAD JAG ÄR KASS! FÖRLÅT! OCH GRATTIS I EFTERSKOTT! ÄLSKAR DIG. faktiskt

3 Martin:

Oj oj Sverige runt ser ja! När ska du hälsa på mig då??

4 anni:

Ja du Martin.. Det beror på vilken Martin du är.. =)

5 Anonym:

He he du vet nog vem jag är! Tänk efter lite, så många killar kan du väl inte haft som heter M, eller?

6 Martin:

He he det kan du nog glömma.... Jag driver med dig bara, trodde du fattade :)