0

Hemma i Kiseby

Nu är jag hemma hos mor och far och Julmyser. Fammon har vi hämtat hit oxå och snart kommer systern med Husbanden och katten oxå. Fast de träffade vi ju igår när vi Julhandlade. Det märktes att alla får pengar idag och inte igår. Var inte alls så mycket folk. Skönt!

Men nu är jag klar med alla klappar i alla fall! Mest nöjd är jag med Mammas julklapp från mig och min syster. Biljetter till Finalgenrepet i Melodifestivalen 2009. Hon får tre biljetter... så hon FÅR ta med sig vem hon vill. Men sen så kanske jag och systern skulle tycka det var extra roligt (och kanske bryta ihop och gråta om hon inte gjorde det) om hon ville ta med oss. Eftersom vi hade så trevligt i lkpg förra året menar jag.



Nu ska jag snart köpa Mor & Fars sista present till systerns husband. John Legendbiljetter. Hoppas han gillar dem!