1

Changes..

..och på torsdag flyttar jag. Ut i alla fall. Men inte in. Inte än. Inte förrän 1 maj. Nu får jag låtsas bo hos Sofie och Johan en stund. De är underbara. Ibland förstår jag inte hur jag kan vara så lyckligt lottad att jag har de vänner som jag har. Hurra för dem!

Men jag ska flytta till Årstaberg i alla fall. Bra förbindelse med jobbet och Centralen och sånt. Men ingen jättenära tunnelbana. Närmaste är Midsommarkransen, men det känns som om det är ganska långt. MEn det är en jättefin lägenhet! Och jag har fått den genom en kompis till Ola, som jag hyr av nu, och Johan som är min räddande ängel tillsammans med Sofie. Jag älskar Brandmän.

Förresten så läste jag just en artikel om Sofie Fahrman, I Sofies mode. MEN, det var inte hon som hade skrivit artikeln?!??! Hallå? Ok, att hon är ful, men då trodde jag i alla fall att hon var journalist. Men det kan hon väl knappast vara. OM hon inte kan skriva sin egna artiklar själv. Jag visste det, jag och Maddelinn har haft rätt om henne hela tiden. Hon är bara... Hon bara är.

Nu måste jag flyttapacka och städa och sånt.

"I Think We Were Right But We Did It Wrong"
1 Malin:

Men så kul! Välkommen till ÅRSTA! Du kommer trivas mkt bra! Å bussar, tvärbana och pendel e mkt bättre än t-bana!