4

Woah!

Oj oj. Nu bär det snart ivg. Närmar sig med stormsteg. Nu bli det allvar i leken. Hoppas att jag hittar till lägenheten i alla fall. och att nycklarna passar så jag har någonstans att bo. Annnars vore det ju lite snopet. FAST då kanske kasnke om ha varit lite lite snäll så kanske kanske jag får bo hos soffan och johan..för dom är snälla. Hoppas allt klaffar nu. Jag är nervös. Fast mer peppad än nervös numera i alla fall.

Sista dagen på jobbet igår. När jag ställde in alla dockorna och drog ner galleret kom jag på att detta var sista gången. Kändes.. Bra! Mee hoppas mee kommer love mitt nya jobb. Jag är fruktansvärt internationell.

Nu ska jag stjäla från Hilda det hilda stal från nån annan. För jag gillar sånt här. och jag är en bov, and  i like it:

TIO FÖRSTA
1. Första bästa kompis: Joko! Alltid.
3. Första kärlek: Viktor i första klass.
4. Första husdjur: En vit kanin som hette Snövit. Mycket originellt.
5. Första semester: Jag har aldrig haft semester. Ska ha i Juli dock.
6. Första jobb: Café Sommaro.
7. Första köpta skiva: Nån absolute music.. Den med en sån där slinky på.
8. Första riktiga kärlek: Erik.
9. Första piercing: Öronen om det gills. Annars naveln =)
10. Första konsert: Den första riktiga kan ha varit Spice Girls i Globen. Grymma!

NIO SENASTE
1. Senaste alkoholdrycken: Vin...
2. Senaste bilfärd: Var och handlade på Kvantum. Vuxet.
3. Senaste filmen du såg: Pirates of the Caribbian 3
4. Senaste ringda telefonsamtal: Marielle.
5. Senaste bubbelbadet: Förra året.
6. Senaste spelade låt: The Busque - Nelly & Juanes
7. Senaste kyss: Igårkväll.
8. Senaste gången du grät: Oj. senste extreme home makeover?
9. Senaste måltiden: Spagetti och burk-köttfärssås.

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nee.
2. Blivit arresterad: Nee.
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Hm.. Kär är för stort. FÖRÄLSKAD JA.
4. Fastnat med blicken i någons urringning: Jo.
5. Fått ditt hjärta krossat: Nja. Vet inte riktigt. 
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tror nog faktiskt inte det..
7. Haft ett one night stand: Ja
8. Busringt till någon: Jaaaa!

SEX SAKER JAG GJORT IDAG
1. Duschat
2. Läst en bok
3. Spelat Kungen
4. Tänkt på Huvudstaden
5. Ätit mat
6. Sjungit

FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING'
1. Min dator.
2. Min Guess-väska
3. Min ipod
4. Mina svarta höga pumps
5. Min chock-rosa klänning.

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT
Hilda
Sofie
Joko
Örjan
Sandra
Nettan
Nee. jag kan inte räkna.

TRE VAL
1. Blå eller röd? RÖÖÖÖÖD.
2. Sommar eller vinter? Sommar alltid. Jag fyller ju år då.
3. Choklad eller chips? Choklad! Chips är inte ens gott.

TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1. Resa Överallt
2. Köpa ett äckligt dyrt plagg/väska/skor

EN SAK DU ÅNGRAR
Att jag inte bara chansade och drog utomlands när jag slutade gymnasiet.
1 Malin:

Welcome to Stockholm!! :D

2 Hilda:

Duuuuu, jag kommer upp till sthlm 18-20 juli. Vet att du kanske inte är där men OM du är så kan vi ju ta en fika el nåt annat seriöst.

3 joko:

hej honey! vad glad jag blev när jag läste det här. nästa helg ska bli så grymt kul. peppar redan! saknar dig. pusss

4 Hilda:

Men seriously! Uppdatera raring!