0

Händelserik Helg


Oj vad vi har hunnit med många olika saker i helgen! Har nästan varit lite stressigt att vara ledig, haha! 
 
I fredags var jag på Jay Z med jobbet! Hur kul som helst även om min magkatarr ställde till det för mig lite på slutet så jag fick ta en lite tidigare hemgång än vad jag tänkt. Men det var mysigt att få komma hem till min fästman så klart! 
 
Sen direkt på lördag morgon när vi ätit frukost så bar det iväg till Norrköping där vi hängde med nästan hela familjen (ja, mamma och pappa, Marie och Daniel och Nisse och Olle, fammon var ju inte med).

 

På kvällen åt vi skaldjur och pratade och mös! Så himla härligt. Jag och Joppe sov i Nisse och Olles rum (men Nisse sov hos Mi och Daniel) så vi vaknade av Olle som ville gosa mellan oss i sängen - så himla mysigt! Eller ja, det var mysigt tills han började lukta lite suspekt och vi fick öva på helt andra föräldrakunskaper.. Men det gick bra det med! Vi är ett bra team, haha!
 
Joppe är verkligen Olles favorit om man säger så:
 
 
 
Sen på söndagen så tog vi tåget hem (har lämnat vår lilla lånebil nu, buhu!) och sen var vi på middag hos Joppes far på kvällen! Han och Ingrid hade precis kommit hem från en härlig vecka i Italien, så de bjöd på pasta och till efterrätt fick vi ett jättestort fat med ett massa god frukt. 
 
Hektisk helg - men väldigt MYSIG.