0

Triple Power Gold

 
Jag är ju med i Buzzador; och nu har jag fått i uppdrag att testa en sprillans ny tandkräm från Pepsodent som heter "Pepsondent White Now Triple Power Gold" och som ska ge en vitare tänder vääääldigt snabbt.
  • Första intrycket; Seriöst, kunde de inte hitta på ett LÄNGRE namn?
  • Andra intrycket; Snygg förpackning.
  • Tredje intrycket; Annorlunda färg (när man borstar blir det helt blått)
  • Fjärde intrycket (efter ca 5 borstningar); Vet inte om det är psykiskt men det känns som om mina tänder är liiiiiiite vitare. 
Så än så länge är helheltsintrycket att den faktiskt verkar vara rätt så bra! Och fräsch smak har den också, fast det har jag nog aldrig stött på en tandkräm som inte har i och för sig.
 
Har ju fått lite småtuber att buzza med också, och några har jag delat ut till mina kära kollegor, de flesta tog det som en pik att jag tycker de har dålig andedräkt. Så man blir inte så poppis på jobbet av detta.