0

Finfest Någon?

En av mina kära kollegor ska gifta sig i sommar, och hon har beställt sin brudklänning på en sida som verkar asbra! Den blev billig, sydd efter hennes mått - och helt perfekt!

Nu ska ju jag inte gifta mig just precis nu, men de har massa andra typer av klänningar också! Väldigt amerikanskt (Sweet Sixteen Dresses, Homecoming, osv), men klänningarna är så sjukt söta! Och även om en klänning ligger i en viss färg på sajten, så kan man få den i i princip vilken färg man vill. Och jag har ju så klart hittat några få som jag skulle vilja ha!

 
Gillar den första på första raden, den första och andra på andra raden, och den i mitten längst ner mest! Synd bara att man sällan går bort på sånt där man kan ha på sig sådana här klänningar! Men jag brukar ju inte ha så svårt för att vara överklädd när man ändå gör något speciellt. Gillar man fina klänningar måste man ju våga ha på sig dem även om tillfället inte blir klockrent - fler fina klänningar åt folket!
 
Just det, sidan heter JJsHouse.com om man nu missat det, haha!