0

Perfekt.

Nu är jag tillbaka efter min semester! Om en nu kan kalla den för det - eftersom jag har fått jobba lite varje dag känns det som.. Men nu ska vi inte vara bittra, nu ska vi vara GLADA! Hurra! 
 
Hänt en hel del grejer på semestern om en säger så! Eller EN VÄLDIGT, OTROLIGT, STOR grej snarare kanske. Som jag faktiskt tänkte återkomma till sen.. Näää, vem försöker jag lura egentligen? Kan inte hålla mig så klart! Jag och Joppe har förlovat oss ju! DET är den stora grejen!
 
Han är helt fantastiskt perfekt (kommer bli svårt att leva upp till resten av livet, men det får vi tackla då), och genomförde det perfekta frieriet på en klippa vid en gammal lotsstation (min farfar var lots, åååh), i närheten av mitt lantställe (som betyder så mycket för mig), i SOLNEDGÅNGEN. Och jag sa så klart JA! Först sa jag "ja" och sen tjöt jag och pussade och kramade ihjäl honom. Nästan. Var helt chockad. Men världens lyckligaste!
 
OCH han hade hittat den perfekta ringen också (sa jag att han är perfekt?), som kommer bli superfin tillsammans med den tilltänkta vigselringen (som han så klart också sett ut - perfekt som han är). 
 
Ringarna kommer från Efva Attling (älskart) och heter "Love Beads Wedding"
 
 
Förlovningsringen, och vigselringen.
 
De funkar så himla smart att när en sätter ihop båda ringarna så hamnar stenen på vigselringen mitt på båda ringarna.. Hittar ingen bild på det och har ju bara förlovningsringen själv än så länge, men tror nog en kan förstå vad jag menar :)