0

Lägenhetspiff.

Jag blev lite deppig igår som sagt, då jag insåg att ännu ett drömhus i Norrköping skulle smita förbi utan att jag kan köpa det (hade en sådan upplevelse för typ 4 år sedan). Så Joppe tröstade mig med lite shopping till lägenheten istället.
 
Smet förbi Svenskt Tenn och investerade ÄNTLIGEN i denna fina kudde som jag velat ha hur länge som helst (Man måste väl kalla det en investering när man köper en så dyr kudde..?).
 
Sen hittade vi denna fina kudde på Lagerhaus!
 
Köpte även blommor och en ny vas till byrån i hallen (dock inte den från Svenskt Tenn utan en från HM, som bara kostade 99 SEK istället för 2 500 SEK som den från ST kostade *puh*).
 
Vi var även på Jysk och köpte två vita enkla skoställ (något som verkligen saknats hos oss), och jag säger bara en sak: H-E-R-R-E-G-U-D! Vi var på det i Skärholmen och det var verkligen KAOS på högsta nivå. Saker som tjöt, en telefon som ringde konstant, jättehögt, under hela tiden vi var där, folk som skrek, trasiga kartonger som man var tvungen att hoppa över i gångarna, och på avdelningen för sängkläder låg allt utrivet på golvet istället för i hyllorna. Det var så pass att Joppe och jag kollade på varandra när vi kom ut och båda drog en suck av lättnad över att ha kommit ut från detta galna ställe. Helt SJUKT!
 
Men skoställen var vita, enkla, och fina - precis som vi ville ha dem - och kostade bara 135 SEK styck - så det var det värt!