0

Jag ska gifta mig!

Ja alltså, om någon inte fattade det med förlovning och sånt, så betyder ju det alltså att Joppe och jag ska slå te! Gifta oss alltså. Som vuxna människor.
 
Så det kommer kanske komma lite wedding plans i denna blogg nu. Så jag har skapat en ny kategori, som heter "Anni och Joppes Bröllop" så att jag ska kunna hålla ordning på allt jag tänker. För jag tänker sjukt mycket på bröllop just nu. Även om det är drygt ett år kvar! Men ett år är ju inte sååååå lång tid.
 
Och jag kommer ju så klart inte lägga upp så mycket bilder, för en vill ju att det ska bli en överraskning för alla hur det blir sen. Och jag vet ju att vissa som ska få komma på bröllopet läser denna blogg också, hihi! 
 
Vi har redan tänkt lite på ställe, mat, musik, runt i kring, tärnor, klänningar till tärnor och jag har redan bestämt vilken klänning jag ska ha! Nu gäller det bara att jag har lite tur gällande att den som designat den har tid och lust att sy upp den till mig, och att priset funkar.
 
Det är helt sjukt hur lycklig jag blir av detta! Av att bara tänka på det alltså. ♥ LYCKA