6

När jag var 17 år...

..hade jag inte velat se ut så här..


Bildkälla

Men NU, nu passar det - nu skulle jag vilja se ut så här... Outfit-mässigt alltså.. och rum-mässigt.. är det inte ett sjukt fint rum hon verkar ha? Varför var inte jag så här medveten om rum och kläder när jag var 17 år?

Hade jag ens tyckt att det var kul då förresten? Jag sprang just mest omkring i rutig kjol, lila hår och converse och lyssnade på radioaktiva räkor, dia spalma och Ebba Grön.. och just denna outfit hade kanske inte platsat skitbra i mitt liv ju då..

..men NU. Nu vill jag! MEN... För det första (om någon nu inte automatiskt fattat det) så hade jag ju så klart haft frippan fast med BRUNT hår så klart, sen hade jag nog inte sett riktigt så bräcklig ut - jag är liiiite (marginellt, högst 15-20 kilo) större och min kära sambo skulle nog inte tolerera om jag ville göra om hela vårt sovrum så där, men förutom det - OUTFIT:EN och HÅRET säger jag bara. Vill ha! Eller kanske snarare - vad härligt det hade varit att vara 17 igen.. eller kanske 22... Fast att veta det man vet nu så klart!

Lång harang om egentligen ingenting - ville bara visa en fin bild, men men.

Bilden kommer från Fanny Lindblads blogg - som jag hittade via de små bilderna som dyker upp på blogg.se när man loggat in ibland. Och föreställer Fanny själv - fatta vilken liten heartbreaker hon kan vara!

Otroligt vacker bild. Och nä så där medveten var inte jag heller när jag var 17...

2 Elin:

sv; ja, visst är dom fina! :)

3 Elin:

Haha, nä jag var inte heller så medveten, bräcklig och söt när jag var 17 år. För mig var det mer 70-tal och second hand som gällde. Och rött spikrakt hår. HAHA. Håret skulle jag nog kunnat få till, men som estet för 12 år sedan så var inte det helt aktuellt. HAHA! Men sjukt söt är hon ju...

Som en blond smal prinsessa, ja hur många vill inte se ut så? Tråkigt att vanliga personer till och med retuscherar sig själva. Otroligt blek.

5 Jullan:

Verkligen galet söt! Men jag tänker att det går vågor i vad som är snyggt också?

hon är såå sööt !