0

Mitt 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Förutom att jag har rest mycket till nya ställen så har jag nog inte gjort något nytt faktiskt. Tragiskt.
MÅL 2012: Göra minst 3 saker som jag aldrig gjort förut. PS. Jag har ju köpt en BIL!!!

Har du några nyårslöften?

Lära mig lite franska - inför resan till Paris. Att våga mer (lagom diffust sådär).
Och just det, göra minst 3 saker som jag aldrig gjort innan Och RESA... Mycket jag bara kan.


Vilka länder besökte du?

Jag var i Köpenhamn - så Danmark. Sen var jag i New York oxå - så USA, och Hong Kong - Kina och Skopelos - Grekland. Ganska mycket om jag får säga det själv.. så mycket som jag hann med!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

12 april då jag gick in i min första Victoria's Secret-butik och var i himmelriket och den 6:e Juni då jag var på Summerburst - härlig stämning, bra musik och trevlig sällskap! Härligt!

Och sen den 6 oktober då vi firade 2 år och INTE skulle köpa presenter till varandra men jag fick världens finaste armband av min älskling!


Vad var din största framgång 2011?

Att jag kunde åka på 3 utlandsresor under ett år utan att helt gå under ekonomiskt, och att jag och min Honey fortfarande är så där äckligt nykära fast vi snart varit tillsammans i hela 2,5 år!

Största misstaget?
Gjorde nog faktiskt inte så många misstag faktiskt... Jo, att jag inte gick på fler musikaler.

Bästa köpet?
Mina resor helt klart! Så värt varenda krona!!! Och mina Victoria's Secret Dream Angel's Push Up's. De är liksom gjorda efter mina boobs. Helt sjukt sköna.

Vad spenderade du mest pengar på?

Oj, det blir en enda lång upprepning detta.. RESORNA! :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla de underbara presenter som jag gick av mina älskling, speciellt armbandet eftersom han hade skrivit ett så himla, himla fint kort till. Och att min systerson kallade mig för mamma en gång :)

Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2010?

Katy Perry - Firework!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag. Det som varit jobbigt är jobbet, med en riktigt dålig start på 2011 men som sedan har ordnat upp sig mer och mer... Men privatlivet har varit jättebra, och resorna har bidragit till att berika mitt liv!

Vad önskar du att du gjort mer?
REST! Men det är ju faktiskt omöjligt om jag ska ha kvar min lägenhet och mitt jobb, haha! :)

Favoritprogram på TV?

Supernatural, Glee,  och True Blood!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var i Figeholm med mina nära och kära och firade med bad och mys och utekväll i O-hamn. Som en födelsedag ska spenderas!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

MSnyggt. Sånt som jag tycker är snyggt. Och sen... ibland när jag inte orkat så har jag inte varit skitsnygg. Men oftast: SMASHING!

Den bästa nya personen du träffade?
Jossan är i alla fall en utav dem! Honeys Kollegas Flickvän.. Vi kommer väldigt bra överrens från första stund :) Sen kommer jag nog nästan inte ihåg vilka mer jag har träffat.. Men jag har inte träffat så många som jag INTE gillar i alla fall, haha!