5

H&M Ballerinor

Beställde ju massa grejer från H&M för ett tag sedan.. Bland annat dessa ballerinor i lite olika fina färger...

Och de var KATASTROF!

De är typ gjorda i plast.. tänk själv att ha på sig dem en sommardag... eller ännu värre - att ha dem utomlands i ett riktigt varmt land!

Jag hade på mig dem i ca 20 sekunder och jag blev redan då lite fuktig om fossingarna - Inte trevligt alls faktiskt.

Så nu har jag bestämt mig för att jag ska köpa ett par riktigt fina klassiska svarta ballerinor av riktigt bra kvalisort istället för billig plast-skit i en miljon färger.. ;p




Ja, just skor från HM brukar inte vara någon höjdare, är min erfarenhet.

2 Anonym:

Över 270 plagg därav kläder, skor, väskor och accessoarer till mycket bra priser. Allt är i mycket fint skick och de mesta som lagts upp är helt oanvänd/använt 1-2ggr, dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



http://cli.blogg.se/kop/

3 Elin:

4 Elin:

Va bra att du skriver om det. För jag har funderat lite på att beställa dom. Men jag tror nog att jag gör som du säger. Köper ett par neutrala i bra kvalite i stället så kanske dom räcker i alla fall en halv säsong innan behöver köpa nya. Har inte så bra erfarenheter av just ballerina från HM. Dom är fööör billiga liksom =)

5 Nicki:

sv. vet att H&Ms Ballerinor inte brukar vara de bästa, men man får vad man betalar för. Brukar alltid pröva i butik innan jag slår till för ibland är de så breda och då tappar jag de bara. Men tack för tipset!