3

Alla ♥-dag!

Åh, idag är det Alla hjärtans dag!

Jag är väl inte jätteamerikanifierad på det sättet att jag tycker att det är ett måste att ge bort hundra miljoner nallar och röda hjärtan denna dag, men jag tycker det är bra att det finns en dag som påminner en om att göra något speciellt för den man tycker om.

Om man nu mot förmodan inte är en sån som är extremt bra på att lite då och då med lagom långa intervaller emelan uppvaktar sin käraste så där spontant! Då kan jag förstå att man tycker att det är lite over kill..

Men att någon kunde vara så HÄR bitter.. det visste jag inte:
http://www.alltomstockholm.se/start/article2880140.aos

Tycker också som du, det är en fin påminnelse om att visa uppskattning för sina nära och kära :) Glad alla ♥ dag till dig!

Svar: Tack söta du!! Blev så himla glad av att du tog dig tid att skriva det. Kram!

3 Tove:

wow, bitter eller?? :op