0

Sjuk - Och Jobbar

Det är allt bra konstigt att man aldrig kan vara bara sjuk..

..Jag tror verkligen inte att jag har tagit en enda sjukdag utan att jag faktiskt har jobbat ändå sedan jag började på mitt nuvarande jobb.. Det är alltid någon kund som måste kontaktas, ett mail om måste besvaras, en rapport som måste skrivas etc etc. Så nu tycker jag liksom inte ens att det är konstigt längre.. och det är liksom så det förväntas att vara.. Nu är det ju OK för jag är bara helt slut i kroppen, knoppen och har så ont i halsen så jag låter som en gammal tant som rökt i 75 år när jag pratar så då är det ju helt OK. Men jag kommer ihåg när jag var magsjuk och det tog mig typ 1 timma att författa ett mail som i normala fall hade tagit max 3 minuter (eftersom jag fick ta långa pausar så att jag inte kräktes på datorn, haha!).

Jaja, nu ska jag dricka upp mitt te (fast vi har ingen mjölk kvar så det är inte lika gott) och sedan ska jag faktiskt sova igen.. MÅSTE nämligen till jobbet i morgon, vi har kick off.. Och det är en VIKTIG Kick Off.