1

Konsert med Bengan

Efter jobbet idag ska jag direkt och ha konsert! Eller ja, alltså inte bara jag.. Min kör har en konsert.. eller ja, inte bara min kör.. Vi ska backa upp Bengt Johansson när han har konsert ikväll. Jäkligt kul att ha konsert redan nu förresten, efter bara 4 övningar liksom! Snabba ryck! Tur att vi är så himla proffsiga! :)

Vi ska sjunga 3 låtar själva; You raise me up (Josh Groban), Ingen annan väg (B.I.G.) och Another Level, och 3 låtar tillsammans med Bengt (Bilden av dig, Give You My Praise och Glädjetåg). Det har låtit riktigt bra på övningarna faktiskt - speciellt med You raise me up (kommer inte finnas ett enda torrt öga i hela kyrkan) som är riktigt rolig att sjunga stämmor på! Det enda kruxet är ju att lära sig texterna utantill så här fort.. Men jag är ju RÄTT SÅ BRA på sånt om jag får säga det själva, haha! 


Hilda ska inte med idag, för hon är upptagen, så det blir jag själv denna gång, men det ska nog gå bra tror jag nog..
1 Hilda:

Jag är ju RÄTT SÅ DÅLIG på att lära mig texter så det var nog ingen förlust. :)