0

Jane Eyre

Släpade med mig pojkvännen på en Dejt Najt i måndags!

Vi var ute och sprang 5 km först (medelkm på 5,43 = BRA!), sen gjorde vi oss i ordning och drog in till Koh Phangan (BÄSTA thaistället i Stockholm!) och åt god mat! Det är så sjukt stora potioner där alltså, jag åt tills jag höll på att spricka och det såg typ ut som om jag inte ens hade rört maten. Åt vårrullar till förrätt också och de var svingoda (dock inte lika goda som stället vi var på på Kungsholmen för ett tag sen). Och nu vet vi att måndagar verkar vara en bra dag att gå på Kohppan.. Det var nämligen INGEN KÖ ALLS!


Sen tvingade jag med Honey på Jane Eyre. Så himla bra BOK framförallt. Filmen var jättebra, skådespelarinsatserna var fantastiska men som vanligt så missas en del av storyn och det går lite för fort fram, men ändå en mycket sevärd film! Och nu är jag (som alltid efter att jag sett en klassiker-film) extremt sugen på att läsa boken igen - för vilken gång i ordningen vet jag inte ens.