0

Dag 14 - Dåliga vanor och laster

Hm, nej det har jag inga. Jag är fulländad.

Men min pojkvän kanske skulle ha lite andra saker att säga.. typ att jag är extremt dålig på att städa och plocka undan mina grejer efter mig. Mina kläder ligger över hela golvet i sovrummet (jag har INGENSTANS att lägga dem!).

En annan sak han kanske skulle klaga på är att jag är rätt så okontaktbar när jag kollar på tv/spelar tv-spel/läser. Fast ibland kan jag svara på frågor - men det betyder tyvärr inte att jag har lyssnat på vad du säger och lagt det på minnet på något sätt. Kommer till exempel ihåg flera gånger när jag var yngre och satt och läste och mamma kom in och sa att de skulle iväg någonstans och jag svarade "OK". Men en kvart senare ville jag åka till Johanna och hade ingen aaaaning om vart mina föräldrar tagit vägen.

Sen bitar jag på naglarna oxå, det är ju inte så himla mysigt.

Spännande detta - hoppas framtida dagars frågor är mer intressanta.