0

Dag 13 - En vanlig dag hemma hos mig

En vanlig dag hemma hos mig är faktiskt inte alls så spännande..

Jag och Honey vaknar när klockan ringer halv sju.. Sen mornar vi oss till sju - då går Honey upp och duschar och sånt.. Sen kommer han in till mig igen vid typ kvart över och då går jag upp! Har ju nära till jobbet och det tar bara 10 min med cykel så jag kan sova rätt länge om mornarna! SKÖNT!

Jaja, sen jobbar jag till 17:00 och efter det är det oftast (ca 3 dagar/v) någon slags träning - löpning, bodypump, zumba, afro, aerobic eller något sådant. Och sedan är det dags för mat hemma.

Efter maten sitter vanligtvis både Honey och jag framför varsin dator ett tag (mycket romantiskt) och sedan brukar vi nog faktiskt rätt ofta kolla på någon film innan vi går och lägger oss och sedan börjar de spännande händelserna om igen!

Visst är det ett härligt liv man lever! Haha! :) (Kan ha varit det tråkigaste och mest onödiga inlägg ever detta).