0

Sommaren 2011 a la Anni

Nu har jag satt ihop världens bästa spellista som ska spelas HELA sommaren hemma hos mig (oss)! Ska även bränna(!) den till en skiva, så att vi kan poppa den i bilen när vi glider runt och svettas som små grisar i sommar (hyndan har ingen AC).

Dessa är några av de låtar som ligger med på min Sommaren 2011-lista:

Jessie J - Pricetag
Brittan - Til the World Ends
Lady Gaga - Born this way
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Robyn - Call Your Girlfriend
Avril Lavigne - What the Hell
Eric Amarillo - Om Sanningen Ska Fram
Martin Solveig - Hello
Ke$ha - Blow
J Lo - On the Floor
Lady Gaga - Judas
September - Party in My Head
Stella - Haba Haba
Kati Wolf - What about my Dream
Kate Ryan - Lovelife
Swedish House Mafia - Save the World
A Friend in London - New Tomorrow
Chris Brown - Yeah 3x
Swedish House Mafia vs Tinie Tempah – Miami 2 Ibiza

Missa inte dessa! ;p

Hojta till om det finns någon bra låt som jag glömt, som jag borde ha med!