0

NÖJD

Jag är så himla nöjd över att jag kommit igång ordentligt med, och fått en rutin på, min träning nu!

Mitt träningsschema ser numera ut som följer:

Måndag:   Afro på SATS Globen
Tisdag:     VILODAG
Onsdag:   BodyPump på SATS Globen
Torsdag:  Zumba på SATS Globen
Fredag:    VILODAG
Lördag:    VILODAG
Söndag:   VILODAG eller ev löpning ute.

Det är så himla skönt när du väl har kommit igång, för du märker verkligen hur mycket piggare du blir när du får röra på fläsket lite!

Tycker 3 dagars träning är helt perfekt, och eftersom jag som rutin annars nöjer mig med 2 dagars tränings så ser jag det verkligen inte som ett måste med en liten löprunda på helgen utan det blir mest om jag känner för det... Och jag GILLAR verkligen alla de passen som jag går på nu så himla mycket att det BARA känns roligt och aldrig som ett jobb att gå och träna! Så himla NÖJD! =)