0

Savesmart.se

Är ju en buzzador och där får man ju titt som tätt lite härliga prova på grejer.. eller titt som tätt är väl att ta i, det mest intressanta erbjudandet jag fått de senaste två åren är att prova ett nytt sorts kaffe.. Shit, nu när jag tänker efter så har det varit riktigt kassa grejer på sistone; en lampa man skulle betala 800 spänn för - Nej tack.. Pensionsfondsspar - deprimerande.. Undra om de har gett upp hoppet om roliga grejer..?

Men i alla fall. Fick testa savesmart som handlar om att man är medlem och får intressanta erbjudanen till sjukt bra pris! Och NEJ, denna sagt är KASS! Finns ju hundra stycken sådana här sajter som är en miljon ggr bättre som t ex Lets Deal och Campadre. Denna sajt har i princip BARA pensionärsgrejer.. Konton på banker, pensionsvalsgrejer, expressomaskiner (jo kanske skoj med DYRT) och hyrbilar.. YEJ! NOT! Och rabatterna är som sagt inte alls i närheten av t ex Lets Deal.

Jag känner att jag måste avreagera mig lite för jag blir lite förbannad på allt sånt här som ploppar upp men som egentligen inte fyller någon funktion.. GRR!