3

Inspiration

Usch! Jag är hemma sjuk.. har varit det i tre dagar nu.. så HIMLA tråkigt!!! =/
Det är inget bra på Tv och det har inte kommit upp några nya avsnitt av varken Glee, Supernatural eller Gossip Girl.. undra om det är någon slags helgdag där borta i USA:t...

Men vad jag har gjort är att surfa runt på massa olika bloggar och sajter och lagt ner massa bilder i min Inspirationsmapp. Fick idé från nån blogg jag läser och det är verkligen aspepp att kika in där och kolla in massa drömoutfits.. Gör det så mycket lättare att klä sig om dagarna, haha!

 



En bild i min inspirationsmapp. Från Stockholm Street Style.

1 Hilda:

Jag fick lite vårkänslor av den där bilden. =)

2 Elin:

Jag funderar också på om det är något speciellt i USA. Inget how i met your mother heller...hmm...

3 anni:

JA! Jag vill oxå ha vår! Och vem hade betällt den här sketans snön?