1

Aftonbladet Söndag 26/6

OJ OJ, vad har vi hääääääär då!


Mums i Aftonbladets Söndagsbilaga 26 Juni 2011!

Tur? Skoja inte om att du har! Men turen tog tyvärr slut när du inte lyckades hitta en bättre och snyggare flickvän är Marie Serneholt (känn mitt avund).



Mer Mums i Aftonbladets Söndagsbilaga 26 Juni 2011


Citat: "Jag och Marie stöttar alltid varandra. Det har aldrig funnits någon konkurrens mellan mig och Marie. Vi gläds åt varandras framgångar och försöker hjälpa varandra istället". Men alltså, måste man säga det så är det antagligen inte sant. Och förresten så tror jag att de bara har ett förhållande för att mota bort spekulationerna om att Mums är gay, vilket förövrigt är sjukt, för det är ju inget fel på att vara gay, och är man så himla fin (i gubbkeps och sånt t ex) som Måns, och dessutom tillsammans med Marie Serneholt (Känn mitt avund) så måste man nästan vara gay.

Just det: Glöm inte att känna mitt avund oxå.

1 Hilda:

Jag skulle inte våga hoppa sådär inför folk. Tänk om jag skulle snubbla på mig själv i luften. Usch vad pinsamt. Jag har inet ens vågat testa i min ensamhet. Det känns inte som ngt jag kan klara av, eller se graciös ut när jag gör.