0

Recension: Epilator

Jag pratade ju för ett tag sedan att skaffa mig en epilator.. och det gjorde jag.. för pengar som jag fick i födelsedagspresent av min kära Fammo. En sådan som jag hade funderat på.. En Braun Silk Épil 7 Dual Epilator! Och det är det bästa köpet ever! Så himla bra! Och gör inte alls lika ont som folk har sagt.. (kan iof ha att göra med att jag vaxade för inte så länge sedan så jag hade ju ingen djungel där direkt, utan ville bara snygga till det lite.. ). Jag använde inte rakhyveldelen (VARFÖR finns det än sådan? Ville man raka skulle man väl inte köpa en epilator, eller?) utan bara själva epileringshuvudet och det tar nästan allt på bara ett drag, skitsmidigt! Aldrig mer vaxa, aldrig mer raka..!



Testade även lite på bikinilinjen, men där måste man nog ta lite, lite i taget. Gjorde faktiskt vääääldigt ont där, haha! Och då har jag ändå en väldigt hög smärttröskel (Tror jag i alla fall).