1

Jobbe

Jaha, då var semestern över...

Är tillbaka på jobbet igen, och det är väldigt lugnt här. Blir mest att planera inför framtiden och försöka ta tag i de få lösa trådar som gruppen lämnade efter sig när de gick på semester... Men det är rätt skönt med en lugn start tycker jag ändå, då kan man sitta och vara kreativ mycket och försöka spåna ideér utan att man känner att man borde lägga tiden på annat hela tiden. BRA!

I övrigt är jag alldeles ensam denna vecka, då Honey fortfarande har semester och tillbringar veckan på K Moneys lantställe utanför Gränna, spelandes golf. Buhu! Vet inte vad det är, men jag har verkligen svårt att somna när han inte ligger där bredvid mig.. hm.. betyder det att jag är en svag osjälvständig kvinna?


Honey o Jag i Grekland

1 Kristin:

Jättefin bild :)