0

Utmaningn - Dag 18

Dag 18 – Planer/drömmar/mål du har

Planer som jag har... det känns lite mer som planer typ i år...
Mina planer för detta år är att jag ska resa mer... Jag ska först till New York nu i april, en hel vecka, tillsammans med min älskling. Sen i sommar ska vi åka till Grekland i en vecka tillsammans med Sebbe och Jossan... Och i höst sen hoppas jag på att vi ska åka någon slags lång weekend till någon trevlig stad i Europa.. Typ Paris eller Milano eller så..

Drömmar för mitt privatliv är att jag ska fortsätta vara tillsammans med min älskling för evigt och att han ska fria till mig och att vi ska gifta oss och sen, längre fram i livet, ska vi skaffa barn och leva lyckliga resten av livet.

Mål i mitt yrkesliv är att jag ska bli världens bästa chef och sedan även avancera högre upp i leden för att tillslut vara högsta chef på ett företag där det är jäkligt kul att vara chef! =)