0

Tack för igår!

Gårdagen var helt underbar!
Jag mötte upp Marielle på stan och sedan gick vi och mötte upp Sofie vid hennes jobb, och sen satt vi hemma hos henne en sväng innan vid drog in till East.



Bild från www.east.se


Jag har aldrig varit på East tidigare, för jag tänker att de är experter på sushi och det lockar ju INTE!
Men de har ju faktiskt jättemycket annat gott! Jag åt en jättegod kyckling med lemon och chili t ex. OCh det var jättemysigt i största allmänhet, och vi drack gott vin och snackade MASSA och det var verkligen jättetrevligt!

Sen drog vi vidare till Obaren en sväng (tydligen ligger den ovanpå Sturehof, hade jag ingen aaaning om) men eftersom jag skulle upp tidigt var jag tyvärr tvungen att dra vid ca 01.. Önskade verkligen jag hade kunnat stanna, vi hade så himla mycket att prata om!


Bästa kvällen med bästa tjejerna!