0

Ögongodis

Mycket fint på Nelly.com nu. Synd att jag inte får shoppa!
Vet ju att jag skulle ångra alla mina köp om jag hittar nåt bättre i NYC som jag inte kan köpa för att jag inte KAN... så jag får shoppa med ögonen lite grann bara.

 Alicia Mini Dress SEK 399, Honor Gold - NELLY.COM Jättefin klänning från Honor Gold.

Älskar denna blå färgen, hur fin som helst ju! Även om jag tycker att modellen på bilden ser lite för "het" ut. Klänningen blir ju faktiskt lite porrig då, men så skulle den ju inte se ut på mig =)


Lite Elise Ryan...

Älskar denna klänning, men den finns tyvärr inte kvar i min storlek =/ Annars hade jag lugnt köpt den ändå! Och hoppats på att jag skulle få gå på nåt bröllop i sommar kanske..? Haha!
Chiffon Dress With Trim SEK 479, Elise Ryan - NELLY.COM


One ShoulderChiffon Dress SEK 359, Elise Ryan - NELLY.COM
Mer Elise Ryan.

Gillar verkligen färgen och modellen på denna.. Är rätt inne på one shoulder just nu! Och lite mer på partyklänningar.. jag har ju typ bara shoppat jobbkläder på sistone!
Men tyvärr finns ju inte heller denna i min storlek.. SKIT DÅ! För de är ju inte dyra direkt!