0

Mello - Delfinal 4

Ok, here we go again.

Melody Club - Nej tack. Varför har de inte hört att det låter dåligt när de repat?

Julia Nygard - I like it! Skön ballad. Refrängen låter riktigt bra, och hon KAN ju sjunga...

Lasse Stefans - Nej tack. Han är för gammal för att sjunga, han hals har typ rostat.

Linda Pritchard - Synd att det är en ballad. För det är alltid lite trist. Men hon kan ju sjunga..

Anders Fernette - Lite plain... Och det låter lite surt i vissa partier.

Linda Bengtzing - LOVE this song.. en typisk Linda-låt.. och jag gillar ju sånt.. Men vem har klätt människan?!? Påsken är inte ännu på ett tag.. Men självklart vill jag inte skicka denna till Eurovision.

Nicke Borg - I love this!! Det trodde jag verkligen inte.. Skitfula kläder men shit vilken bra låt!!! Och han sjunger grymt bra!

Love Generation - OK, det är en bra låt och på skiva låter den säkert jättebra! MEN de är inte jättebra på att sjunga live, och så får de ett minus för att kläderna ska göra att de ser ännu smalare ut än vad de är..

Men jag hoppas ändå på Nicke Borg och Love Generation.. eller oxå är man bara Red One-smittad och egentligen vill jag nog att Nicke Borg och Julia Alvgaard.