0

Mello - Delfinal 2

JAG dömmer:

Brolle - Dansband? Men han sjunger ju bra.. men VEM har klätt honom? Men låten då? Inget särskilt.. Jag är lite besviken.. väntr fortfarande på att den ska "dra igång".. och nu är den slut.
Ps. Och han har tatuerat in en orm på handen... tydligen för han är rädd för ormar.. Nee, jag fattart inte.

Loreen - Hon som var med i idol för länge sen ju. Vad HAR människan på sig? Är det OS i fula kläder denna delfinalen eller? Men asbra låt ju och hon sjunger riktigt bra! Men dansarna då? Vad gör dom? Tror de har missat att ha koreograf i detta nummer..?

Babsan - Håll i hatten..! Men GUD! Jag trodde att han kunde sjunga i alla fall? Men tydligen inte... Men "skojig" låt.

Förresten så tycker jag att det överlag är väldigt dåligt ljud där i Götet..! DÅLIGT!

Elisabeth Andreassen - SUCK... Som de tjatat om så mycket: Det är 2011 nu. Det här känns lite mer 1992. Men jag är faktiskt imponerad av att hon fortfarande sjunger så bra.. Dock känner jag nog att fläkten inte är till hennes fördel gällande klänningen. Och nu var låten slut! Inte heller den kände jag "drog igång" nån gång.

Sanna Nielsen - OJ Sanna är skitsnygg ju!! Det var en överraskning! Och jag älskar låten! Den har ingen suck i Eurovision men denna kommer jag att lyssna på! Typisk svensk schalger! Snurrande plattan var lite överkurs.. hon blev lite osäker när hon stapplade runt där.

The Moniker - Hm.. Han ser ut som en munk.. Låten..? Lite skön, men Eurovision? Tack men nej tack. Men det roligaste scenframstädandet hittills.

Anniela - Hm.. Was is das? Me don't like. Men lite skön outfit. Och refrängen är lite skön faktiskt.. men hon kan ju inte dansa och sjunga samtidigt.. Och det låter falskt och skakigt.. USCH. Hon är nog INTE nöjd med detta..

Christian Walz - Oj, det låter lovande i början.. Men VAD har han på sig!!? Snälla nån? Men annars.. DETTA är en grymt bra låt!! Men han verkar faktiskt lite nervös.. eller? Hoppas han gör det bättre på finalen.. =)

OK..  Jag hoppas på att Loreen och Christian Walz faktiskt.. INTE alls som jag trodde från början!