2

Mello - Delfinal 1

OK.

Dilba - Sjunger hon ens själv? Låter som om allt är playback..? PLAIN!

Swingfly - Det är ju han den där söta kristna pojken som var med i idol som sjunger mellan rap-delarna! Han är jättebra ju! Och låten är faktiskt lite schysst den med.

Jenny Silver - Jag lovar att ABBA redan spelat in denna låt men att den aldrig kom med på någon skiva. ASSNYGG klänning dock.

Jonas Matsson - En av de kassaste i Mellos historia.

Le Kid - Lite rolig faktiskt, men shit vad gula tänder den ena tjejen hade!! Tror denna skulle kunna gå hem i öst faktiskt... Och det där oh-oh-oh-oh sitter redan!

Rasmus Viberg - Vad gör Karlsson på taket på scenen? Är det tillåtet för Astrid Lindgren-figurer att tävla? Det borde väl vara fusk, eftersom hon är ganska poppis i hela Europa?

Pernilla Andersson - OK, Lars Winnerbäck-tjej fast med helt fel scen och outfit. Jag får svåra personlighetsklyvningar. Men "söt" låt.

Danny - YES! Han sjunger ju som en GUD. Och han dansar oxå! =) (Lite tjatig refräng dock).

Jag röstar på Danny & Le Kid (snälla blek tänderna) direkt till Globen.

(Och ja, det är medvetet att jag inte ens nämner Maries insats. Det är inte ens värt att nämna: "JA, VERKLIGEN!!!!!!!!!!!!").
1 Clara:

Håller helt med, vad är det för jävla skämt att ha henne på scen och sen när är det modernt med midjekort tröja igen (ja vi vet att du är smal och har rutor på magen), har jag missat nått!? Nej det var nog det sämsta efter Petra Mede! Vi får ta en träff snart!

2 Tove:

Danny! Han är alltid fäb!

Sen gillade jag Swingfly (tack vare Christoffer Hiding) & Oh oh oh oh Le kid med ;)