0

Gårdagen...

Hade helt underbart igår på Alla Hjärtans Dag!

Jag vet inte om det undgått någon, men jag har verkligen världens bästa pojkvän.

Vi träffades på tunnelbanan igår och tog sällskap till Le Rouge... Jag gillar alla de där småsakerna som han gör utan att tänka på det, som att han ger mig stöd när vi går där det verkar halt... och alltid håller mig i handen även när det kanske vore lättast, rent praktiskt, att låta bli.


Töntigt, jag vet! Men man får vara det på Alla Hjärtans Dag

På Le Rouge blev det lyxig fördrink med bubbel och hallonpuré, jättegod! De hade den som Alla hjärtans-special förra året, men inte i år, men eftersom jag tjatat så mycket om den så frågade han vår servitris om det inte gick att ordna ändå, och det gick! (LOVE). Sen blev det jättegod tre-rätters och taxi (lyx) hem, som min älskling bjöd på!

Älskar min future husband.