0

Lite lätt Läsning

Är hemma sjuk idag... Så himla tråkigt. Det enda jag har gjort idag är sova och läsa... Och dricka te. Mina halsmandlar är stora som tennisbollar och varje gång jag sväljer känns det som om någon försöker trycka ner ett helt äpple i halsen på mig.. ungefär..

MEN, jag har även hunnit med att klicka hem lite nya böcker som jag vill ha; The Fashion Book - Phaidon Press & Style Yourself: Inspired Advice from the World's Top Fashion Bloggers - Jane Aldridge.



Ska bli lite inspirerad nu inför våren tänkte jag! Och vad inspirerar mer än att läsa om fantastiska designers och få de bästa styling-tipsen från massa folk som kan betydligt mer än mig om ämnet.. Jag gillar ju sånt jag, att LÄSA mig till saker.

Förresten, jag och min Honey pratade om favvodofter häromdagen!
HANS: Havet på sommaren.
MIN: Lukten av en ny bok.

Hey NERD. Jo, men visst.