3

Nacka Forum

Var och handlade lite igår ju! Och fick tag på Chanelnagellacket! Det är så HIMLA fint! =) YEJ!

Köpte även ett läppstift och en läppenna som var HELT FEL! De passade inte alls ihop! Fattar inte hur man kan jobba på Make Up Store och ge folk tips och råd om sånt, när de inte kan ett jäkla skit! Jag var dum nog och provade inte om de passade ihop i affären.. Och dessutom är det inte alls samma färg som jag ville ha.. Bad om ett väldigt mörkt lila/rött läppstift och fick en penna som var perfekt men ett läppstift som ser ut som om jag har ätit choklad runt hela munnen (speciellt eftersom läppennan inte ens matchar färgen någonstans..)

Men jag hittade även ett par byxor som har precis den där fina rostfärgen som jeansen som jag bloggade om i morse! De var från Zara och kostade bara 299 :-. Så himla fina de med, så de fick självklart följa med hem.. man kan ju säga att jag SPARADE pengar på att köpa dem, haha!


Köpte även ett svart fint linne, perfekt för AW:s, mingel och sånt. Och min nya väska från HM passar verkligen skitbra till!
1 Hanna:

Snygg outfit. Bra köp. :-)

Snyggt!



www.alexandrastyle.se

jag har abnvänt den från MUS men tycker inte det primern är det minsta bra. Då är till och med Lumenes primer för 99kr bättre än den från MUS, just för atrt den är så oljig... En primer ska vara som "silikon" tycker jag. Too Faced's primer, och Lumenes primer är helt klart mina favortiter !