3

Mitt Nya Mobilsvar

Jag vet att jag är sen men jag har verkligen inte hört denna innan och jag tycker de är skitroliga dessa snubbar!


Jag ska lägga detta som mitt mobilsvar (eller skulle gjort det om jag inte hade haft min jobbmobil som min privata mobil och den enda som lyssnade på mitt mobilsvar och lämnade meddelande var min mamma):

Hej, jag kan tyvärr inte svara just nu för "I'm on a boat motherf**ker take a look at me, straight flowing on a boat on the deep blue sea, busting five knots, wind whipping out my coat, You can't stop me motherf**ker cause I'm on a boat".

Moahahahahaha! (Ibland har jag sjukt bra humor).

1 Hilda:

Haha, jag gillar dem med! Har inte heller hört den här. Hur kan jag ha missat?

2 Malin:

En riktig klassiker! <3 Det mesta de gjort ar skitroligt. Alskar The Midnight Beast ocksa, som ar lite samma sak fast de ar britter. Kolla in dem!

3 Ellen M:

Vore fan asfett att ringa till någon med det mobilsvaret. Fast jag vettetusan om jag skulle våga ringa igen sen