1

Lars Wallin

Var ju på Lars Wallins utställning på Waldemarsudde i lördags! (Drog med min Honey på detta, han var sådär intresserad men ställde upp ändå - Tack! Han är världens bästa pojkvän - jag vet).

Det var verkligen skitskoj att se allt - speciellt för en liten Schlagernörd som jag!

Bland de outfits som fanns för utställning kunde man bland annat se:

  
Carolas - Evighetoutfit, Charlotte - Tusen & en Natt-outfit, Linda Pritchards - Alive-outfit.


Det fanns även en massa andra fina klänningar att kika på t ex massa bröllopsklänningar (Yes, nu vet jag vem som ska göra min bröllopsklänning, haha!) och nobelklänningsar och sånt, och lite kläder från olika teaterföreställningar, samt hans kollektion tillsammans med Jofama. Men jag har svårt att förstå vilka vanliga döda (alltså inte kändisar) som kan ha råd med en klänning av Lars Wallin!

Verkligen sevärd utställning! (OM man är intresserad vill säga) Och priser är inte skamligt direkt heller: 100 riksdaler. GO SEE!

åh coolt!