0

Köpit!

YEEEEEEEEEEEEES, det blev en ny bil igår! Men eftersom den just är det; NY alltså, så är det ju lite leveranstid på den. Men förhoppningsvis får vi den lagom till vi ska åka långt nästa helg.

Det hade ju varit fab. Jag hatar hyndan lite grann nämligen (hyndan är Rickards smutsröda hyundai). Hyndan är ond, har ingen AC, och när man gasar måste man sitta med foten snett hela tiden - så att man får kramp, den reagerar inte på gasen förrän ca 10 min efter att man tryckt gasen i botten, och det finns inget som heter tvärbroms på den - trycker man bromsen i botten så bromsar den in lite sakta. Och just det - den är smutsröd.

När vi får bilen ska jag lägga upp ett helt galleri med bilder på mig och MIN bil. Jag kommer vårda den som min lilla bebis. Tur att just vår bil fick komma till ett så kärleksfullt hem.. Förresten, borde jag döpa den till något kanske? Hyndan har jag faktiskt ett namn och hon är inte nämnvärt älskad. Black Beauty kanske? ;p