3

Hong Kong

NU är det bokat! Den 7:e okt bär det iväg! Ska bli så himla kul!

Men det blir min längsta flygresa någonsin.. så jag hoppas att jag inte blir psyksjuk av den.. jag KAN ju inte sova på flyg.. men nu MÅSTE jag ju det.


Fast det höll nästan på att inte bli någon resa.. Vi hade kollat på biljetter som kostade runt 13 000 med Finnair (vi vill inte åka Aeroflot eller Air China) och de har bara ökat i pris med ca 1 000 kr på en månad, MEN, när vi skulle boka igår så låg biljetterna helt plötsligt på ca 22 000 kr!! Det hade alltså ökat med 9 000 på en dag (för vi kollade dagen innan oxå!). SJUKT JU! Hur kan det göra det?

Men sedan hittade vi några biljetter som funkade på British Airways så vi kom ändå undan med ca 14 000 kr.. GÖTT! FAST resan tar lite längre tid...
1 Kristin:

Vad spännande! Vad ska ni göra där?

2 Kristin:

Vad spännande! Vad ska ni göra där?

ååh vad skoj!!!