0

Filmen!

Kära Hilda och jag var ju och såg Bridesmaids igår! SJUKT rolig film! Som Hilda sa: "Jag har aldrig varit på en film där det har skrattats så mycket och så högt i salongen!". Jag hade ju ändå ganska höga förväntningar, men de blev absolut infriade (skrattade så jag tjöt vid säkert MINST 3 tillfällen i filmen). Hilda tyckte oxå att den var bra, men hon lite svårt för lätt överdrivna saker, och det innehåller en del sådana grejer i filmen.

Tror även att det är lite roligare för tjejer att se filmen; eftersom igenkänningsfaktorn var rätt hög! Faktiskt första filmen där jag kände att det faktiskt var så (för det mesta) som man skulle gjort själv (om man nu var lika störd som huvudpersonen i filmen - som för övrigt spelas av Kristen Wiig - som förövrigt är helt fantastisk). Men jag tror killar gillar filmen oxå, bara för att den är SÅ himla rolig!

SÅ, sammanfattningsvis: MÅSTE SES!