1

Books

Den här enkäten hittade jag hos BOKHORA, som hittade den hos  Sara, som hittade den hos Fiktiviteter, som hittade den hos Enligt O, som hittade den hos Massor av Ord. Och även om jag är sist i världens så måste jag ju såklart göra den.

Böcker som är aktuella just nu:

Den engelska:
”The Passage" - Justin Cronin. Är lite besviken över att jag inte har hunnit läsa klart den ännu eftersom det dyker upp saker hela tiden.. Har säkert hållt på med denna bok i en månad men det betyder inte så mycket om man bara läser en timme varannan vecka.  

Vid sängen:
"Generation X"  av Douglas Coupland som jag lånade av Hilda för ca hundra år sedan för jag kände att det var en sådan där bok som jag inte njuter av att läsa direkt, men som jag nog skulle tycka var bra att jag hade läst när jag hade läst klart den.. Den är ännu inte rörd.

I väskan:
"Kejsarn av Portugalien” av Selma Lagerlöf. Vår bokklubbsbok som jag läst ca 10 sidor i och som ska vara klar på onsdag... men det ska nog gå!

På toaletten:
Iphone.

Läser emellanåt:
Harry Potter-serien läser jag om lite då och då.

Borde börja med:
Fler klassiker, känns som om man har missat så många gobitar.

På is:
Inget, börjar aldrig (har kanske hänt en gång) med en bok som jag inte avslutar.


Kom igen nu Kristin och Hilda. Jag vet att ni vill innerst inne! Just do it!

Visst är Harry Potter-böckerna toppen? :D