5

04 Vad bjuder jag på för mat

Jo men visst serru.  Här har vi ju en mästerkock. Eller.. erhm..

Ska jag bjuda över typ Soff och Öjje eller Hilda eller nån av mina kära vänner som jag vet tycker om mig även om jag inte bjuder på någon festmåltid så blir det typ Paneng (gjord på kryddpåse så klart - Hur avancerad tror ni jag är?) eller Flygande Jakob (min favvorätt som jag lagat till perfektion - Ja, alltså MIN perfektion, så att om någon inte gillart så är det helt enkelt för att de inte har lite avancerade smaklökar som jag), eller kanske Tacos - The classic.

Men är det fint folk som ska komma (och nu menar jag självklart inte på något sätt att det finns finare folk än mina bästa vänner - jag menar sådana som inte redan älskar mig villkorslöst) så blir det antaligen rotfrukter i ugn, nåt slags kött eller fisk eller fågel, en god sås (hemmagjord sås med yogurtbas) och en fräsch fetaostsallad (gjord av min pojkvän oftast).


Typ detta - fast med rotfrukter i ugn...

1 jullan:

Mums! Jag vill komma på besök :)

2 jullan:

Mums! Jag vill komma på besök :)

Åh så gott det ser ut!

4 Hilda:

Jag äter ALLT hos dig för ALLT du gör är gott! Även kryddpåse. Men nästa gång vill jag ha flygande jacob för det tror jag inte jag ätit hos dig. PUSS

Jullan: Du är välkommen när som helst min tjej!!

Hilda: Men va? Fick du inte ens det i Skövde någon gång? Då gjorde jag ju det varannan dag typ. Detta måste vi ordna.