0

Saw 3D

En annan upplyftande sak som hände igår var att jag var och såg Saw 3D.



Det var ungefär lika spännande som att sitta och vänta på tunnelbanan, men med mer äckliga ljud. Det var speciellt en scen då jag allvarligt funderade på att gå därifrån, och det var när en snubbe drar ut sina egna tänder.. Det ljudet alltså.. (Får allvarligt inte alls behagliga flashbacks tillbaka till mitt värsta tandläkarbesök ever.. Jag var tca 10 år och skulle dra ut en tand. Men den var så infekterad så att efter 7 bedövningssprutor så hade jag fortfarande ingen bedövning. Men då hade kärringen vickat på tanden så mycket så att det var tvugna att dra ut tanden ändå. Utan bedövning. EN inte så trevlig upplevelse).

Men i alla fall. Filmen SÖG. Det var bara en massa äckelheter hela tiden, ingen finess alls. I de tidigare filmerna har de i alla fall funnits några slags spänningmoment och en mening med det hela. Det saknas totalt i denna film. Och sämre skådespeleri får man leta efter. Speciallt en interutredarpolis som nog måste ha betalat väääldigt mycket pengar för att få vara med i den här filmen, för han var det absolut kassaste jag sett i hela mitt liv.

Och 3D? Vart då någonstans? En grej i början av filmen (inälvor som flyger mot en) och en grej i slutet av filmen, en såg (alltså ingen fort spinnande sågklinga, utan en vanlig SÅG) som flyger mot en.

Sammanfattning: Mina (eller iof Future husbands.. men ändå) sämst spenderade pengar någonsin.