2

Bokklubb Ikväll

Ikväll är det dags för vår eminenta bokklubbs tredje träff!

Denna gång har vi läst boken: "Jag skulle vara din hund (om jag bara finge vara i din närhet)" av Anneli Jordahl.
Den handlar om kärlekshistorien mellan Ellen Key (feminist och författare under slutet av 1800-talet) och litteraturkritikern Urban von Feilitzen och deras romans per post. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den än, men den ska bli jäkligt skoj att diskutera i alla fall.



Och så ska det ju bli jätteskoj att träffa girlsen så klart; Hilda, Kristin och Anna Katrin. Känner jag oss rätt så kommer det bli rätt mycket annat snack oxå, om livet, förhållanden, singelliv och annat som tre kvinnor av den underbara årgången 1983 gillar att samtala om. Och vin. Lite riktigt gott rödvin i höstmörkret kan alltid sätta en guldkant på en kväll.
1 Hilda:

harkel Fyra kvinnor...

2 anni:

HAHAHHAHA, jag menar ju Jag + 3 kvinnor så klart.. Typ, eller oxå skrev jag bara fel. Haha!