1

Inte så mycket att skriva om..

Just nu har jag en väldigt tajt budget. Jag har inga pengar. Och när man inte har några pengar. Då gör man inte så mycket spännande har jag märkt. Och då har man inte så mycket spännande att skriva om har jag märkt.
För jag sitter mest hemma och spelar TV-spel och koncentrerar mig på att inte göra av med några pengar.

För nu är nämligen allt som vi köpt till lägenheten betalt; Sängen, Soffan, Matsalsmöbeln och lite annat smått och gott. Så mitt Sparkonto är numera obefintligt. Har fått mina skattepengar oxå! Yej! Och de gick direkt in på blivande sambons konto eftersom han legat ute med pengar..

Jag gillar inte att vara fattig. Jag gillar att ha sparade pengar. Jag är ingen slösa. Jag är spara.
Men det är ju bra investeringar jag gjort.

1 Tove:

Det låter bra tycker jag. :) Så slipper ni avbetalningar och sånt skräp.